Friends forever!!!

Vilka sköna dagar :) sånt mår man bra av!!!
igår spenderades dagen i nykvarn på brandstationen där vi hade olika uppgifter och en examinaton att ta tag i, vilket gick mycket bra. vi hade roligt, åt god mat, racade med mackan, lärde oss saker och hade bra väder. tummen upp får sånna skoldagar!
sen efter det åkte jag och träffade malin och hade ännu mer skoj, åt på stan, kika runt, va hos henne och pratade och hade mys!
idag var världens längsta skoldag! men den gick ganska fort trots allt, kom någon skum dam och föreläste om sin religion och sjöng på lektionen. det var lite annorlunda kan man säga.
sen mötte jag upp linnsan, hon bjöd på god middag och idol tittande. sen kom malin och lämnade mig till baby så nu sitter jag här! ska snart sova, men innan det ska jag tvätta facet och borsta tänderna.. och se vilka som får stanna i idol, såklart!

perfect, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0