Klackarna i taket

LÖRDAG!!!!!

så skönt! torsdag och fredag har vart två underbara dagar som gått så fort, snart är lovet slut men det är så det är.
ssk vann i torsdags. inte nog med det, mot serie ledarna HV71. så snacka om stolt.
prommisen var urmysig med linnsan, nästa vecka kommer både Lotta och Linn på en fika hemma hos oss! =)

igår när jag vaknade gick jag hem till jonna, vi var där ett tag, sen gick vi till stan träffade eeva och tiia. gick och kollade lite, åt lunch, sen gick lite till. dom åkte hem, vid sextiden var det as mörkt ute och jag och jonna insåg att vi var "FORTFARANDE" kvar på stan, haha hur länge som helst.
så vi rörde oss hemåt. han kom och hämta mig så åkte vi hem till mig för tacos och idol. härligt att erika fick åka hem! om rabih hade åkt hade jag bokstavligen kastat ut tv:n.
men han va ju inte ens nära att åka ;)

wow, tiden bara rinner iväg, 12,15 ska jag möta upp maria. dags att sätta fart!

seeeyaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0