MAMMA♥

min lilla mamma mår inte alls bra nu. var så orolig igår när hon nästintill tappade andan bara sådär i fotöljden, fick ta till egna metoder och tillslut lyckades hon få tillbaka den. hon hade så hög feber så jag vet inte vad hon pratade om äns. läskigt att se någon sådär!
idag var hon tvungen att åka in till sjukhuset och kommer förhoppningsvis snart hem!
medans jag väntar ska jag ta hand om "hushållet" ochy börja med att föda och rasta mina älsklingar.
sen ska jag göra en smaskig kycklingsallad med avokado. som mamma ska få äta av när hon kommer hem.

hoppas du blir bra snart!


Kommentarer
Postat av: andrea

rally kiiiee <3 HON BLIR BRA SNART, promise!!

2009-10-14 @ 12:25:20
Postat av: T

det hoppas jag med

2009-10-14 @ 22:05:13
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0