Specializ

VITKÅL?
igår kom jessica till mig, vi hade urmys, me långprommis, dipp och grönsaker, tjejsnack och allt. det var inte det, utan jag skulle färga mitt hår. dvs.(göra slingor på utväxten), men det blev för mycket?? hur det kunde bli det är fortfarande en gåta, hade så fruktansvärt lite färg att jag tvivlade på om jag äns skulle göra, sen säger jag till jessica "hoppas de blir någonting då, annars köper ja mer färg imorgon"... sen tvättade jag ur det och vipps, vitkol.. hann inte kolla så noga på det igårkväll när det var blött och sent, men när jag vaknade var det bara att slänga iväg ett sms till bobby, Linn Emilia, "hon är så bra på hår", som min mamma brukar säga. men hon haade som alltid annars en perfekt lösning, ska fixa till det imorogn, idag har jag vart too much bizzy!

nu blir det oskyldigt dömd, without you. =/




Kommentarer
Postat av: Linnsan flikkkaaaan

Efter som att du logga ut från fejjan. så hann jag aldrig få ngt svar på min fråga så jag kopierar:

de känns som att jag måste rulla iväg med "lilla gumman" min bil. hem till dej o ta oss en redig prommis genom hela enhörna o prata massa minnen. vad tycks om de?



Och När???:)

2009-10-22 @ 00:16:28
Postat av: Släd

Men självklart, min data dog och kl va så mkt så jag gick och la mig... men när som :) nuförtiden är det Du sdom är bizzyGirl.

2009-10-22 @ 07:56:55
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0