The ugly Truth

hejsan! jag kom hem för en stund sen, har lekt lite med hundarna och druckit mitt nya mango te. inte mycket mer har jag hunnit gjort idag, ganska skönt det med, har ju trots allt lov. igår gjorde jag inte heller så stor nytta, lite ångest får man ju.. men igår hade jag och jonna mys, med bio o sånt! sen har vi lite spännande planer på gång, go fot it.
nu ska jag åka till maxi och handla med mamma :) sen troligtvis övningsköra, det går bra nu!
ska försöka ringa mary tha queen också, måste talas vid lite.

ska handla hem lite goda frukt smootie ingredienser, men........
finns så mycket mer goda frukter på sommaren har jag kommit fram till, jordgubar for real♥
(denna bild har malin ragit i somras när vi var hos henne och hade middag) Mums



TODILO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0