Vad är skönare än att bara rå om sig själv?

jaa, kanske att någon annan gör det. men nu är det inte så!
nu kikar jag lite på Cesar, (mannen som talar med hundar) sen en dusch blir det med min nya "superbra" peeling och hårmask. sen ska jag sätta på mig min stora gosiga badrock och måla om naglarna. quality time with myself(?)
sen är man fräsch och då är det väl snart dags för sängen skulle jag tro. kommer lite bra serier sen som man kan somna till.
perfa, godnatt på er ruggugglor




"det är skillnad på att försöka och på att verkställa. det är skillnad på att hoppas och på att lova. det är främst dom skillnaderna som gjort det så kallt, så mörkt och så ensamt."


Kommentarer
Postat av: T

prata, innan de försent. så kan "olyckligheter" undvikas. kommunikation kallas det. love

2009-10-12 @ 21:09:40
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0