Välkommen

skoltrött, skoltrött, skoltrött. jag orkar inte! men peppar peppar.. snart lov och ta igen sig sen är det ju som sagt sista året! det är inte lååångt kvar!!
min studentmösse beställnings fraktura kom hem idag, jag vart jätteglad, funderar om jag ska lägga till lite saker på listan, ska kolla en extra gång.
men tills det är dags med student är man ju så less på allt, imorse tog jag och maria oss en välförtjänt sovmorgon, fast gick ändå upp ganska tidigt och pluggade satan till historia provet! det gick förövrigt bra, är lite ivrig på resultet redan.

igår jobbade jag som sagt hela dagen, i love dagis. va kul att träffa cissi och Capone såklart. bästa<3
efter en mysig dag där mötte jag upp maria för lite mat på älskade nancy's sen kom beckis och då åkte vi upp till stockholm med johan och galna micke där vi jobbade med alla andra. har aldrig tagit på så många människor på en och samma dag tror ja haha (visitation). men roligt hade vi, bra gick det också för den delen. vi kom hem sent och slocknade som små barn direkt. 

det var väll allt, idag har det vart en seg dag men har hunnit övningsköra med larsa iaf, :) längtar som bara den till min 740.. GRRRR

brrr...det är ruskigt kallt ute, var och mötte jessica ute förut sen träffa kim med hans nya car! bra grejer, men nu blire ännu bättre. en varm dusch.

på återseènde

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0