Världens bästa utvsamtal

det var det verkligen, allt var bra, inga varningar eller någonting liknande, visserligen har jag inte heller MVG+ i alla ämnen men jag är grymt nöjd med det ändå. även fast det är mer en en termin kvar!
visst så har jag matten kvar också, men andreas har lovat och hjälpa mig och varför inte ta den hand som sträcks ut? jag ska göra prov på allt i hela kuren till vår, gäller bara att kunna kursen då!

efter samtalet kom mammi och hämta mig så åkte vi till hedlandet och lite sånt och handlade hem lite grejer. sen körde jag hem. duktig jag är:)

sen har jag inte så mycket mer att säga,jo NU har jag fått en lånetelefon från onoff. min telefon kommer inte på minst en vecka till. har vart på reparation i snart 2 månader. inte okej, men som sagt handla aldrig där!!!!


I♥BEER

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska de stå andreas eller menar du mig?? :D haha

/bättchh

2009-10-29 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0