090909


jag vet inte hur jag ska ta ut mina aggressioner? jag skriver men jag vet inte om det hjälper. känns bättre för stunden iallafall. så trött på er, på dig.
hur kan man ha ett så tråkigt liv att man lägger sig i andras för att få lite drama? att man gör saker utan syfte, bara för att förstöra. eller annars varför?
tycker så synd om er människor som inte har någonting eget att bry sig om. tänk efter, nånstans kanske det finns något viktigare att bry sig om än att skapa bekymmer för andra...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du vet hur det är med människor. Det finns människor till allt. Och vissa verkar ha ett så fantastiskt trist liv att det är roligare att förstöra för andra. Du är bäst som du är Ida, don't let them get to you.



Och ang. jackan; hade jag varit några kilo smalare hade den varit as-king, men nu väller ju magen ut eftersom den är så kort, hahahaha.



Puss på dig!

Förresten! Hur ställer du dig inför skolkning och jobba någon dag? :P Tänkte på typ när jag ska ta halkbanan och skit. :P Fundera på det iaf. =)

2009-09-10 @ 21:24:43
URL: http://blackparade.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0