Aoutschuu

då var den saken klar, någon har smittat mig och maria också tydligen. och nej, inte med svininfluensan, men har förbaskat ont i halsen och hostar som en tok! tyvär kan man ju inte stanna hemma från skolan hur härligt det än skulle vara, går inte.. man missar föör mycket då!
peppar peppar.. blir lite kurer, som te, hostmedicin varvat med hals tabletter =)

och.. idag hade vi mössprovning i skolan, jag beställde snyggaste mössan med de perfekta detaljerna plus lite annat skoj. nu känns det bara mer och mer, att snart är det även min tur... längtar som bara den.

och måste bara berätta att nu har jag den där jackan som jag velat ha!!!! gulligull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0