Ge mig lite mer

känns bara som om allt och alla går på nerverna och man får spela en roll för att inte hamna i onödiga konfliker. imorse ville jag inte gå upp, när jag åkte till skolan ville jag hem, hur skönt är det inte att åka hem från skolan tidigt och köpa med sig nått godis man kan ligga och äta framför en bra film med ett varmt täcke.. men nej jag stannade kvar hela dagen, redovisning på brandstationen kl 14:00 fick mig att hålla ut. viktigt viktigt..
nu ska jag ta en lång dusch, dricka min faksitkt ganska goda hostmedicin osv....
sen ska jag ta mitt pick och pack hem till baby!

hoppas ni alla haft en fin dag, känns så skönt när solen tittar fram. men snart är det iskallt och snöoväder [Slask] så passa på och njut!

puss på min scwerie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0