GOOD GIRL

åh vad jag är duktig:D gjorde nyss mat själv. ris, kyckling och curry sås. jag är stolt, och det blev jätte gott. nu ska jag skriva klart min uppsatts för imorgon, har redovisning osv. sen ska jag gå ner till min älskade jessica och färga hennes hår. börjar ju bli frisör? färgade ju marias i helgen. skämt och sido. kul att de litar på en =) sen kl 20:00 blir det idol!!! missa inte.
har lite viktiga roliga datum att dela med mig av... 17sep, KRYSSNING GALAXY :D, 14okt, jobba på dagis, och träffa cissi :D och förhoppningsvis träffa Capone! 24okt, högskoleprov.
sen har jag en rolig nyhet, och jag ska läsa matten!! så skönt, en sten föll från mitt hjärta,, nu är det bara att ligga i.

Laaaaaaater

Kommentarer
Postat av: Cissi

Wohooo, can't wait! :D

2009-09-15 @ 21:37:29
URL: http://blackparade.webblogg.se/
Postat av: Ida

ååh :D:D:D ägande

2009-09-15 @ 23:00:04
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0