IDOL

måste bara säga attt Idol är ju bara för bra. det är både kul och se på dem som gör bort sig och dom duktiga. tummer upp för idol! jag var nere hos Norberg's och kollade, alltid lika mysigt.
imorgon ska jag ta sjubussen till skolan, eller vi ska på naturhistoriska riksmuseèt. ska bli kul med en utflykt, sen tänkte jag stanna kvar inne i stan och leta efter min jacka om jag orkar. känner mig inte så pigg på det nu, men vill så gärna ha den. så det återstår att se. =)

nu ska jag göra lite te och kolla ett PB avsnitt, sen krypa ner. kanske får sällskap också, ännu bättre=)

Puss och Godnatt

 

ROCK N ROLL STJÄRNA, NÄSTA? ♣


Kommentarer
Postat av: Nattis

Fin bild på dig, tyckte jag! :)

2009-09-10 @ 23:34:27
URL: http://natalieteodoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0