REGN AV KÄRLEK

back on track.. från en långhelg..
jag har haft det så sjukt roligt men nu när det är skola blir man bara på dåligt humör, men sånt är livet. allt kan inte vara roligt jämt.
fick iallafall sluta tidigare från lektionerna idag, så jag och mitt hjärta Jessi åkte till skärholmen och shopade lite och tog en mysig lunch/middag.
nu ska jag se på lite tv tänkte jag, när jag är klar med mitt skolarbete..... som ska vara inne imorgon!

Godnatt!


Bildregn från resan (ingen kamera med ut till festandet, bara i hytten, själv hade jag ingen kamera med mig, så blev verken bild på alla puddingar eller speciellt seriösa bilder heller.:) BUT I LOVE IT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0