WORLDS GREATEST

Nu har jag legat i sen jag kom hem med en massa saker som måste göras.. dags för en dusch sen Idol :D
sen ska jag börja se över grejerna för imorgon, troligtvis hinner jag inte hem efter skolan innan kryssningen, så det blir till att ta med sig grejerna till skolan osv. plus att ja har idrott imorgon. hur ska detta sluta? Men tror Maria kunde ordna det sa hon ;) så jag hoppas det. ♥
vi hörs nog senare, blev bara tvungen att sätta mig vid datan ett tag och softa ner mig själv lite.

btw, så gick natur redovisningen asbra och svenska föredraget också. fick beröm också, så jag är hur nöjd som helst!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnsaan- flikkan

Vad kul:) Fortsätt så, sista året. Sen är det även din tur att ta studenten!!

Occcchhh.... vi ses imorgon föresten;D;D;D gå loss

2009-09-16 @ 20:18:59
Postat av: Cissi

Gud vad duktig du är gumman! Kör så det ryker, I know you can pull it off. ;)

Puss på dig så ses vi om några veckor! :D

2009-09-16 @ 21:52:21
URL: http://blackparade.webblogg.se/
Postat av: Ida

sötnosar!!!!!

2009-09-16 @ 23:56:03
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0