Veckans Planer:

Måndag: Hämtade skrivbordet, fixade hemma, långprommis med babe, pluggade, middag hos kusin i brunnsäng för att fira honom och moster, fika med maria.
Tisdag: Läkarbesök kl 10, hämta målarfärg m.m i Lina, plugga rehab, göra klart matte läxan.
Onsdag: Jobba 13-18 med Cissi. Ringa praktikplatsen och bestämma tider/dagar för v.18. Plugga.
Torsdag: Öppna på jobbet (ca:06.45) - 15. Mattelektion 15.25. Klippa mig, färga håret. Deklarera!!!
Fredag: Igelstaloppet 8.15 på mälarbadet, skollunch, mösspåtagninig, mot Uppsala.
Lördag: Bajen match.
Söndag: Mattestuga med Åke. Söndagstraditionen med dream team. Åka till botkyrka med mamii.

Lite fick jag med som ploppa upp i skallen, bra att ha lite koll. Nu ska jag fortsätta med mitt. Ha en bra dag ni lyckoostar som kan avnjuta den ute i det vackra vädret.

 

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0