Visste ni att...

att jag vill - Bli polis, (kriminalare).
att jag har - Tagit 85kg i bänk en gång i tiden!
att min senaste kyss - Nyss. 
att jag lyssnar mycket på - Svensk hiphop. 
att jag funderar mycket på - Hur andra tänker.
att jag pratar - Konstant.
att jag inte gillar - Att sova ensam.
att min första riktiga kyss - Var bakom rödvallaskolan med Andreas.
att jag avskyr när folk snackar - Om saker dem inte har en aning om.
att kärlek är - Oslagbart.
att jag gillar att - Åka karuseller!
att jag alltid kommer att - Ha kvar min nalle som jag fick när jag föddes. 
att jag är förälskad i - Eminem.
att sist jag grät var - Gråter aldrig längre. 
att min mobiltelefon är - En grym grön nokia express music. 
att när jag vaknar på morgonen - Ligger jag kvar så länge jag kan. 
att innan jag går och lägger mig - Lyssnar jag alltid på musik (Christina milian-Us against the world)
att jag just nu tänker på - Hur jag ska få ork till att "ta tag i" pluggandet.
att ikväll ska jag - Plugga, dricka kaffe och snacka skit.
att imorgon kommer jag - lämna vinterjackan hemma om detta strålande väder håller i sig.
att jag hoppas - Att det går bra för min faster. 
att jag verkligen vill - Att alla i min närvaro ska ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0