Alla ♥ Dag

vaknade upp imorse brevid min älskade pojkvän, somnade om igen och när jag vaknade hade han gjort frukost med mitt favorit tè. riktigt skönt med en lång sov morgon, efter frukosten klädde vi på oss och gick ut en lång prommis i snön och busade lite. när vi kom in var vi frusna och tog ett långt bad tillsammans. sen var det dags att byta om till finare kläder och göra sig i ordning. älskling hade bokat bord på en jättefin resturang där vi sedan åt tre rätters, skrattade och hade det jätte mysigt. efter det skulle vi på bio egentligen, men beslutade oss för att hyra några bra nya filmer. så vi åkte hem och myste i soffan istället. fick jätte skön massage med nya oljan, nu känner jag mig helt avslappnad, självklart fick min prins massage av mig också. vart en dag full med mys, pussar och kramar. tack för allt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha skön du är :D <3

2010-02-15 @ 09:30:42
Postat av: tiia

eroll? :p

2010-02-15 @ 16:55:06
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/
Postat av: Ida

hahah men ja overklig eroll!!!!!!

2010-02-15 @ 20:36:21
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0