FRIEND

igår hade jag och mamma en dag tillsammans, det behövs verkligen. vi har alltid så mycket att prata om och det finns ingen som förstår mig som hon.
vi gick ut och gick me hundarna, lagade mat, sen tittade vi i en tidning på kläder vi ska beställa:) kvällen avslutade vi med att baka en massa godsaker.

idag har det vart en riktigt bra skoldag faktsikt. eftersom jag inte var med på idrotten för jag är sjuk så fick jag kolla på klassen som spelade bollspel med ögonbindel. sjukt skoj!

nej,,, nu ska ja städa upp på mitt rum och bege mig till en vän, hörs imorgon eller nått.

Kommentarer
Postat av: malin

vad myyspys juh :)

2010-02-16 @ 20:43:46
URL: http://mlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0