HEMSK MORGON


jag vaknade jättetidigt idag och kände mig väldigt utvilad. drog på mig morgonrocken och skulle gå ner och göra i ordning lite tè. sätter mig och läser LT medan tè't kokar. då får jag plötsliga sammandrgningar och ont i hela nedre delen av magen, vek mig på golvet och grät som ett barn. smärtan varade länge, kanske upp emot en halvtimme. det var jätte hemskt, har aldrig känt så förut. som tur var var mamma hemma så hon fick hämta smärtstillande och en värmedyna som jag fick ligga med tills det avtagit lite.
kanske låter överdrivet men det var länge sen jag hade så ont, kändes som allt spändes och krampade.
tanken var att jag skulle åka till skolan ändå, vilket var ganska otroligt. jag kunde inte resa mig upp och gå ens, så jag låg kvar i sängen för att vila ett tag. vaknade upp utan smärtor iförsig, men hade i stort sätt missat hela skoldagen.

hoppas det aldrig kommer tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0