Ida-Maria Rmid07 2010

att poppa sin favoritlåt brutalt högt är väl underbart? ibland är jag så glad att vi bor i villa.  aldrig någonsin hänt att någon klagat. :-)
städa och allt känns mycket roligare när man har bra musik, nu var det ju iof inte städning som var planen. men ska bädda nytt i sängen sen gå och duscha, bädda ner mig med en kopp tè och plugga. låter som en ganska bra idè.

Och juste, BTW, idag kom studentmössorna våra, HAPPY HAPPY HAPPY! det är verkligen min tur i år, det är helt sjukt. det är inte så himla länge kvar heller. min mössa var hur fin som helst, och exakt som jag ville ha den!
skrämmer mig att jag inte har så lång tid på mig med matten bara....
help me someone.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0