IGGVGMVG

Åh vad härligt att man hann hem en snabbis innan jobbet. Skulle egenliten haft jordens histora lektion på eftermiddagen, men tack vare Per så fick vi gå hem.
Min tanke var när jag kom hem att jag skulle plugga och ta igen saker som jag ligger efter i/ ska vara inne snart. Men får ingen ro till att börja, är seg i hela huvudet och klockan stressar mig för om 30min ska jag vara iordninggjord och klar för att åka mot rinken.
Så än en gång får pluggandet vänta, jag och Maria satt och räknade upp kommande prov-inlämningar osv idag, det är upp emot en 13 st sånna nu inom en snar framtid. Är det meningen att man ska vara en robbot?
Komma hem vid fem på eftermiddagen när man stigit upp vid halv 7 - sen sätta sig direkt och stenplugga? Då är man inte så taggad på att ta tag i skolarbetet direkt. Men man måste, bara 125 dagar kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0