IS kallt


ojojoj nu ska ni få höra! imorse tidigt åkte vi ut till tvetaberg med breddidrott D kursen för att sedan bada isvak. eller bada, det låter ju lite väl glassigt. vi fick gå och gå på isen en och en tills vi föll igenom sen kravla oss upp. jag trodde det skulle vara mer läskigt, men iskallt kan jag lova att det var. credd

nu sitter jag i datasalen med klassen och har naturkunskap, maria och jag var vrålhungriga så nu smaskar vi på en prickikorv macka från cafeterian och skriver om strålnikng. (läser bloggar)

om en liten stund ska jag bege mig mot scanarinken, ikväll spelar dom mot LCH och det bästa av allt, hela igelsta är välkommna. Gratis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0