Ny vecka, Nya möjligheter


Det är sinnesjukt vad fort veckorna går! Det var nyss nyår? det var nyss vi var i sälen? nej det där var nästan länge sen nu.
En ny måndag idag, vaklnade 06:00 för att kolla på Sverige-Finland matchen. lagom trött knatade jag till skolan efter det. Nu är jag hemma och har precis bakat choklad muffins. yummie.

inatt hade jag världens mardröm, inte nog med det så sov jag inte hemma. min vän väckte mig och sa att jag nästan grät och skrek i sömnen, vad är på tok liksom?
jag drömde alltså en madröm. det var 9 Juni. jag försov mig och vaknade, hade sovit bort flera veckor. idag tar jag studenten liksom, hade inget planerat, förberett eller på nått sätt klat. fick slänga upp håret som var halvfettigt i en hästsvans. (som tur var syntes inte utväxten under mössan). fick kladda på lite smink och klä på mig en gammal klänning, hittade inga klckskor eller några snygga skor så fick ta på mig ett par slitna ballerina. och nu till det värsta av allt, mina ben var KRITVITA, dom hade inte sett solen på ett år och jag hade inte förberett mig som sagt med solning/spray tan. så jag sprang ner till stan och skulle köpa nylånstrumpbyxor mot min förmodan, då hade dom bara en färg kvar och den var lika blek som jag själv "Var".
Hemskt, då bröt jag ihop totalt!
tog ett tag att somna om igen, men tur att det bara var en dröm och inte fullaste allvar!


Kommentarer
Postat av: jonna

HAHAHAHAHA fan vilken mardröm!

2010-02-22 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0