SATURDAY NIGHT

eftersom jag är sjuk så beslutade jag mig att stå över utgång igår och höll mig hemma. på kvällen mötte jag upp tjejerna så köpte vi lite gott och racade till jessica där vi spelade 3 timmar monopol och skrattade ihjäl oss. jag var så grym till en början, ägde allt och vann en massa pengar, det slutade dock med att jag var skyldig banken flera flera tusen!! så ja, man kan säga att jag kom sist!
sällskaps spel är så underskattat, det är ju liksom hur kul som helst! spela mera ;)




Jessica vann för jag blev bankrutt för jag hamna på hennes gata stureplan där det va sviiiindyrt att scchhhteeegaa, och maria den stackarn fick gå till finkan hela tiden.

pay back bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0