Sofiero

Härlig helg!!
i fredags åkte jag och maria upp till skärholmen, jag skulle inhandla ett par skor, men det slutade med lite annat istället. världens finaste armband bland annat. =)
på kvällen var jag hos jessica och kollade finlands matchen med Jari, spelade kort, färgade hår, hade allmänt mys. gick hem ganska skapligt så att jag skulle kunna sova "i tid". jag somnade vid två och gick upp sex, kl sju var jag påväg till rinken där jag jobbade hela förmiddagen, åkte sen hem och kollade på ssk-dif matchen som vi beställde hemoch åt hemmagjord pizza, brutalt!
på kvällen åkte jag och jessica hem till jenna på förfest sen vidare till jennas syster. grymt kul, sen ut och dansade hela natten lång!
idag har jag också jobbat, eller var inte så mycket att göra så jag satt mest och drack kaffe och snackade skit med Myrèn.

 







nu ska jag sova, det ska bli det bästa på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0