TÄLJEHALLEN

Justja i lördags var vi ju på basket match, det var en riktig flash-back att se alla iklädda basket-ställ, alla bollar som studsade väckte speciella känaslor inom en faktiskt. ibland ångrar man lite att man la av, vi hade ju så förbaskat roligt!
Telge Basket, tjejerna alltså vann stort över Brahe, tyvärr så förlorade Kings mot Plannja. Men men... Det var roligt att få vara där, personligen kollar jag allre helst på ishockey eller fotboll. Men det kommer alltid vara något speciellt med basket.

Innan matchens start kom en kvinna fram till vårt sällakap och frågade om någon ville delta i en tävling í mitt pausen, alla tackade artigt nej. Sen fråga hon om vi var säkra? då pushade Maria och Jessica mig att delta så jag fick ett papper sen var det bara att vänta. När stunden var kommen så ropade de ner alla oss "10 utvalda" som skulle tävla, så då gick jag ner och hade värdens hejarklack på läktaren (Maria, Lotta, Anders, Gunilla, Anna-Lena och Jessica, Rebecca med fler.) Vilket gjorde att jag vann!  :)
Så måste ju kanske erkänna att jag har lite skills kvar, trots allt.

Priset var iaf 2st SLUTSPELSKORT, så det lär ju inte bli min sista vistelse i Täljehallen i år.

[DSC08484.JPG]

[DSC08482.JPG]

(Självklart var Igelsta flaggan i högsta hugg Hos Gunilla, eftersom ett par tjejer från Telge går på skolan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0