VALENTINE

jag vaknade upp hemma hos jessica imorse, hon väckte mig sen kollade vi lite på disney channel och drack kaffe. sen fixade hon sig så gick vi hem till mig där jag duschade och städade iordning på mitt katastrof rum, var ute och lekte med mina hundar. mamma och larsa åkte och hälsade på min systers nyfödda son, kunde inte haka på tyvär för jag är ju sjuk. det var surt faktiskt. längtar tills jag får träffa honom.
när mamma kom hem så fick ja trisslott men vann inte ett jota! sen åt vi middag med familjen. min mamma är förövrigt grym på att laga mat, så ni vet!
efter det sminkade jag på mig och jag och jessi mötte upp maria för en mysig lång fika, vi kunde inte hålla oss borta från grodjakten så vart en del spel sen senare på kvällen.
jaaa, det var väl allt för min alla hjärtans dag. tycker förövrigt dagen är så överskattad. man ska uppskatta varandra varje dag, inte bara för någon amerikansk högtid.

jag fick iallafall vara med mina sötnosar, u make my day


Kommentarer
Postat av: jessica

u make my day

2010-02-15 @ 11:10:11
URL: http://jessicanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0