ANNELI


tro det eller ej? men nu är mobilen inne på lagning IGEN. fick en kass lånetelefon tills vidare. efter hundra år med butiks chefen så gick jag därifrån, då fungerade inte ens alla tjänster på lånetelefonen. man kan säga att jag tillbringade min förmiddag på onoff!
efter mycket om och men så kom vi därifrån med mindre glada miner.

något som däremot gör mig väldigt lycklig just nu är de nya Paradise hotel avsnitten som fortsätter efter juluppehåll. inte nog med det så är det dubbelavsnitt. så ni kan ju bara gissa vem som satt bänkad i dinir's soffa...

vad jag gör bänkad framför datan nu är en ännu bättre fråga, undrar vad som håller mig kvar.. det är dags för sängen nu känner jag, en dag imorgon också. en mor och dotter dag tillochmed!

NATT NATT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0