En kvälls funderare...

Måste klippa mig igen känner jag, mitt hår växer som ogräs utan att bli längre (?) känns som det iallafall. för slitet blir det men längden förändras inte. funderar iallafall på om jag ska göra någon annorlunda frisyr, någon som jag inte brukar ha. men som ni som känner mig vet så har jag en fruktansvärd frisörskräck. tandläkarskräck släng dig i väggen, typ. så jag kommer säkert fega ur om jag hittar någon grym ändå.. Men färgen då? jag är sugen på någon slags förändring, en ny hårfärg skulle väl inte skada... trivs med min nu men börjar sakna det mörkbruna när man tittar tillbaks på gamla biilder....
får tänka igenom det sen ta tag i det, helt enkelt.


(ca 1 år sedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0