UTFLYKT

 

efter en grym helg som innehöll allt från krogen,fest,världens lägsta nätter,jobb, till innebandy och seger för ssk så tackar jag för mig och övergår till måndag och vardag!
idag har jag och mamma vart på utflykt och shoppat lite och haft det allmänt mysigt. vart lite kläder till min fördel och en massa grejer till våra små älsklingar! me like
reflexväst är förövrigt en billig livförsäkring, hela family äger en, ofcourse dogsen!!!
det var väl allt jag hade att  tillägga nu.
ska tvätta bort min jordgubbs anstikts-mask nu och vänta in paradise. har så trevligt sällskap, så som sagt :
-"Bättre blir det ju inte!"

 

måste bara tillägga en sak till: att ssk lirade grymt i lördags, älskar er gubbar!




Elsa Happy Disa


Kommentarer
Postat av: tiia

molllyyyyy <3 ;)

2010-01-12 @ 12:55:35
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0