YEY

hej och hå!
hur lång tid kan det egentligen ta att återhämta sig från resan? fråga inte mig, jag har inget svar på den frågan!
sälen 2010 var bokstavligen B R U T A L!
från festande 24/7 till åk i backar, visit norge, härliga människor, inte ebn minut utan skratt, dyng tunga väskor, svinstia till hem, högsta volym på stereon dygnet runt, donken häng forever, till så himla mycket mer.

jag var faktiskt gullig och uppdaterade bloggen uppe från lindvallen men eftersom det inte publicerats än kan jag bara mig själv skylla.
det känns hemskt att vara tillbaka hemma, redan när vi lämnade stugan och hoppade in i taxin ville jag tillbaks.

"YOU GONNA GET STAVED", the best sound ever

puss på er alla









Some picts BAX from Ida & Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0