Student 2010

Bästa dagen i mitt liv är nu över , inge mer igelstaviken, aldrig mer. känns sjukt jävla bra, ändå kan jag inte låta bli att tänka på att ja kommer sakna det stundvis.
Tack alla vänner, familj, bekanta, släkt och allt annat löst folk för att ni var med och firade min dag.
Champangefrukost hos Wille, lunch+fotografering+jag höll tal+ röj på skolan, utanför stod alla nära och kära och tog emot, sen vart de flakåkning=grymmaste, upp till lokalen där de börja drälla in mer och mer folk, fick så fina presenter och så många gulliga människor kom förbi! sen festade vi där till tio-elva tiden då styrde vi mot Strip där vi dansa natten lång.

grym dag, är sjukt nöjd. kommer sakna klassen, men de människor man bryr sig om får man väl ta sig i kragen att träffa..ellerhur..

Lycka ♥



Kommentarer
Postat av: Martina

Snygg Tjej :)

2010-06-17 @ 23:56:22
URL: http://martinalidsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0