Crazy Fuck

jobbade igår till stägning och det var sjukt så trött jag var, sen frestade en god vän med några glas vin och eventuell utgång. då taggade jag genast till, vi slutade på the strip hela gänget. mycket rolig kväll. dock inte lika roligt att gå upp och jobba idag, men det är smällar man får ta.

jag trivdes!

idag har jag inte gjort så mycket, hälsade på Linn imorse. vi fick oss många goda skratt, sen jobbade jag samtidigt som ssk blev utklassade. och aldrig har jag sett en sån actionfylld match, det var konstant bråk och alla var tokiga.
efter jobbet lekte jag med kim och nu är jag hemma. orkade inte gå ut idag igen, fast jag har stor lust. får bli en hemmakväll. ska hoppa in i duschen nu iaf, kommer bli som ny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0