Dress me up

jag tror det här har vart världens längsta dag! världens otippade också.

nog om dagen! orkar inte ens tänka på det, det får mig bara att drabbas av panik! men hur som helst gick mötet bra och allt sånt. bara andra saker som ska gå snett, men det är ju personligt. (for me & my mary). vi har lite småproblem över hur vi ska lägga upp our perfect lifes. ;-)

nu till kvällen, som jag har spenderat med en man vars hjärna är precis vad jag är i behov utav. GREAT FOR ME!

nuuuuu.. duschen, imorgon ska ja möta upp sandra 08:30 på centralen för att åka till jobbet, X antal timmars arbete väntar då...

take care

Kommentarer
Postat av: milena

vad jobbar du som egentligen :=) tror aldrig jag frågat dej

2010-03-03 @ 17:51:59
URL: http://milenagiovanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0