LOST

Vilken pannkaka dag! känns inte som den blivigt så bra. inte alls så bra som jag hade tänkt mig...
höll på att försova oss imorse, säkert för vi låg uppe och stoja så länge igårkväll. tur att pluttis skulle upp samma tid som oss så han skjutsade oss så vi var i skolan med bra marginal och hann läsa på en extra gång. naturkunskap B prov, Genetik är ingen höjdare måste jag säga!!!

och någonting som inte heller är så roligt är projektarbetes rapporten jag håller på och tragglar med, deadline som sagt på fredag, så bara att bita i det sura äpplet!
ska koka litervis med kaffe nu så att jag orkar hålla mig uppe.

jag som hade planerat att spendera min kväll helt annorlunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0