Pusst!

nemen! förvånar det mig att det plötsligt föll ner ytterliggare tre uppgifter/prov i "ryggsäcken" bara under förmiddagen idag. -nej!
hur som helst, så kan inte ens räka på alla mina fingrar och tår till så mycket jag har just nu!
redovisningen idag om World Trade Center gick iallafall strålande, en fin sammanfattning till presentationen är inlämnad och det känns bra. då kan man koppla bort ett ämne iallafall, för idag!

Cissilini lämnade även mycket glädjande besked under dagen! gjorde mig riktigt glad av bara tanken.

ska börja plugga matte med en till kille nu också, så det känns bra. tänka sig att det finns så mycket snälla grabbar som vill mig väl ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0