TOTALT BRUTALT

denna helg har vi bokstavligen röjt loss. inte missat ett enda hörn i Södertälje tror jag!
igår var jag även i skärholmen hela dagen med Linn, shoppade massa fina saker, åt lunch, fikade m.m. hur trevligt som helst hade vi, sen hem till henne, packa och beställde mat sen åkte vi hem till malin och åt, drack drinkar och fixade till oss. efter det drog vi på fest innan vi sen stack vidare och levde rövare på stan!
kanonkväll som började på hamn, vidare till 550 och avslutades på älskade strippan!

allt var störtskönt utom mitt magknip jag fick i taxin ner på stan, jag har aldrig förr kännt en sån känsla. det gjorde så fruktansvärt ont under bröstet att jag började gråta. usch, tjejerna hade också fått det förut och deras tröst hjälpte för det avtog sen. tur det, var riktigt läskigt.. hoppas jag aldrig mer behöver uppleva det!

Jaha, måndag imorgon. NJUT FULLT UT

nu ska jag vidare på myskväll hos babe!


This is Me and My Princess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0