Tröttmössa

måndag avklarad, känns så fruktansvärt tungt att gå upp på morgonen nuförtiden.. att åka till skolan känns inte ett dugg bättre, varje dag är en nedräkning. [85]
idag satt jag med maria i timtal och pluggade räddningsmedicin i biblioteket, hon läser från en rapport och så plötsligt kollar hon på mig -"IDA? sover du?". då hade jag somnat sittande i den livliga miljön, ja då börjar man undra..

det är så sjukt mycket just nu, det känns rent ut sagt fördjävligt. det är bara bita ihop, det är det enda jag tänker. just nu så känns det ärligt talat som om man lever för enbart helgerna.

nu ska jag sluta deppa och slänga mig i sängen! imorgon ska vi få njuta 2:a lektionen av våran massage utbildning står på morgon schemat.

Sov gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0