WOW EN LEDIG DAG PÅ LOVET!

skönt med sovmorgon, halleluja! kan man kalla mitt lov för jobblov istället för sportlov? för jag kan lova er att jag jobbat mer än jag har sportat! men jobb tackar man inte nej till! :)
idag har jag bara glidigt runt, mötte upp malin för solning imorse sen hem till henne. sen brummade vi till stan och åt lunch, godaste på länge. malin tipsade mig om en ny rätt, real nice pasta!
sen skrotade vi runt på stan i flera timmar, hittade dock ingenting. lämnade in ett smycke som ska skickas tillbaka till thomas sabo på reklamation iaf, hoppas det inte dröjer innan det kommer tillbaka.
 
imorgon är det jobb, så sängen väntar. tack för ikväll Carina och Jessi.






Ida & Haily in WEBcam action

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fin du är Ida

2010-03-11 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0