fUCKedUP

Snurrig i skallen! svårt att tänka, svårt att bli trött, är rastlös. längtar så otroligt, det finns inget mer i livet jag längtar till just nu. och ni vet nog vad det är vid det här laget.

hela dagen har spenderats i skolan för b.l.a prov i genetik B. inte alls det roligaste, men på magkänslan gick det bra. hoppas jag.
och varför inte åka hem efter det och äta middag, gå ut i solen och umgås med vänner? kan man ju undra. kastade i sig lite mat sen styrde jag direkt till min privata lärare i matematik, där spenderades fleeeera timmar!

Nu är jag totalt död i huvudet och håller på att försöka bli trött så jag kan sova, morgondagen är en dag jag "bävat" för länge nu. "dan före dopparedan" skulle man kunna kalla den. jag skulle kalla den helvettesdagen, jag drömt mardrömmar om, haft ont i magen för, tänkt på varje vaken minut.

PÅ TORSDAG GÄLLER DET,,,,,,,MATTEPROVET PÅ HELA BOKEN!!!!!!!!!!!!
{Skänk en tanke}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0