machine

Jag älskar att kunna säga att man har varit duktig, och idag har jag vart riktigt duktig! jag lämnade skolan med tio i SEX tåget. skolan stänger nämligen kl 18, så snacka om att sitta tiden ut. blev färdig med en massa arbeten känns förjävla bra rent ut sagt. jag pluggar som en idiot, var man än ser mig går jag runt med en bok eller ett papper. jag hoppas provet gick bra idag, kändes som det faktiskt. peppar...peppar....
imorgon blir det samma tid och plats med min kompanjon. ska försöka beta av allting jag har kvar nu snabbt så att jag kan åka till stockholm med mina fina vänner Linn och Malin som jag längtar jätte mycket efter! så har ju en liten morot kan man säga ;-)
då blir jag förhoppningsvis ägare till lite nytt hår också!

nu blir det till att lägga in lite ny frestig musik på mobilen, alltid kul med lite låtar att fördriva tiden med på exempelvis bussen. det värsta jag vet är när man glömt hörlurarna hemma. usch och fy, egentligen vore det ju bässt med bil.. hur gick det med det där körkortet nu igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0