VECKORNA GÅR FÖR SNABBT JUST NU!

jag hinner inte med! det hinner inte bli måndag innan det är söndag igen.
jag är sjukt stressad och orolig, okoncentrerad. känslomässigt obalanserad.


praktikveckan är nu slut, den var helt okej. botkyrka brandstation var faktiskt bättre än vad jag trodde. de långa passen gjorde att man blev bundis med grabbarna. mucho bra. vi gjore väl allt möjligt, spelade fotboll, åkte på larm, fika, träna, simma i simhallen, fixade med bilar, hade hlr träning, olika kurser, meckade osv. jag är nöjd.
men det känns så sinnesjukt att sätta ut 2 veckors praktik ca 20 dagar innan studenten? skojar skolan eller? hur tänkte dem där. nu får man jobba arslet av sig!
handen på hjärtat har jag aldrig i hela mitt liv kännt sån ångest, så skoltrött som jag är just nu går aldrig att beskriva.
jag skulle gärna kunna ta studenten 1 månad senare, trodde aldrig att jag skulle säga det men man hinner inte med!

Kommentarer
Postat av: Maria

håller helt med dig. 1 månad senare skulle inte va helt fel

2010-05-08 @ 13:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0