en stor GALAX

helt spontana grejer har jag alltid gillat. i fredags är ett kraftigt exempel på något jag verkligen diggar! gick hem från jobbet, knacka på johanna och gick in till henne. satt vid datan och funderade på vad vi skulle göra av fredagen, sen kom vi på sista minuten kryssning. vi skämtade mest om det men vips så var beställningen bekräftad och knappa timmen hade jag på mig att gå hem och duscha, packa och fixa allt innan skjutsen kom.
spontanious. vi träffade nordman på båten, han var häftig att träffa, skit trevlig prick. blev faktiskt tvungen att ta hans autograf, det är ju sån nostalgi sen när man var liten. vi lärde även bartenderna på båten att göra drinkar, vissa var ju urkassa!
skit lyckad resa iaf, och jag tror mycket har att göra med att den just var så spontan och oplanerad.
nu väntar jag på mat, schnitzel. mums!
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0