LIFE´S PARTEY

är nere på min plan med Joe och skålar med smaskigt vin! har övningskört så himla mycket och det går så himla bra nu, så det är väl en anledning till att fira kanske...
appropå fira, så var vi ute och åt mat i fredags och tog en krogrunda med jessi som fått jobb! GRATTIS!!
hur kul som helst hade vi, trots att jag jobbade från halv sju till sex på kvällen var jag as pepp och det var trots allt inte jag som stupade först.. hmm....
på lördagen så var jag och shoppade lite nödvändigheter på stan i det fina strålande vädret, på kvällen åkte vi till uppsala och hade det trevligt.. söndagen så vart det spel och middag på heron me ee AND tha gang.
nu är det redan onsdag, imorgon är jag ledig, då ska det tvättas hej vilt! men nu ska jag däremot hitta något att ta på mig, något av det kassa kläder som finns kvar att välja mellan, allt ligger väl i princip i tvätten.. pinsamt!
PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0