19/1-2011

sanna mina ord, detta är olyckans år. början på det har iallafall visat så. saker har inträffat som man aldrig kunnat tänka sig, vänner och familj har fått vara med om hemskheter. folk slutar aldrig förvåna en. förhållanden splittras och oväntade ting händer. läskigt att tänka på vad som kommer att hända här näst!
man vill bara vara till hands och ställa upp för folk i sin närhet men man räcker inte alltid till, tyvärr....
------
idag började dagen med att dessie meddelade vilken jobbig dag vi kommer få genom att ha fått in 41 st hundar, men såklart gick det hur bra som helst. vi är duktiga vi!
jessica kom och höll oss sällskap på slutet och satt "vakt" medans vi betade av det sista. Tack ska du ha!
sen åkte jag och jessie hem och tog en snabbdusch för att sen svira om och möta upp malin på stan. gick och kollade i affärer, fick en ljuslyckta, ett par jeans och lite hygienartiklar med mig hem. sen tog vi en fika och snackade skit!
------
nu sitter jag här och lyssnar på musik och dricker te, packar gör jag också. åker till göteborg på fredag morgon, och imorgon hinner jag inte hem för jag jobbar 10-15 på jobbet, sen kör jag 16-21.30 på ssk matchen. sen åker jag hem till kimpi och sover sen drar vi fredag morgon. LOVELY
så jag ska fortsätta med mitt och sluta fördriva tiden vid datorn. ( det kan vara lätt att fastna ibland. )
NattiNatti

Kommentarer
Postat av: jessie

Det är alltid lika trevligt att hälsa på er på dagiset:) Speciellt att få träffa Loke, im in love!

Hoppas du får en underbar vistelse i GBG och att Kimpii håller reda på dig hehe:)

Hör imorgon, love!

2011-01-19 @ 22:27:16
URL: http://jerkannorberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0