thailand

dagen på jobbet idag ligger garanterat inte på top 10 listan, inte på top 100 heller, ingenting gick som det ska. usch, men så är det ibland. på stägningen när man är lagom trött och less får jag ett sms från Maria -"Här är klockan 22,35.. Har precis ätit för 20kr och en öl för lika mycket. nu ska vi ta en fotmassage och någon öl till sen gå och sova, upp imorgon och shoppa hela dagen, på lördag ska vi vidare mot sol och bad, har dock inte bestämt vart ännu..puss älskar dig mitt hjärta". Där står man på jobbet med blöta skor och bävar för att promenera hem sen.
Jag är så glad att resan dit gick bra för dem, det kändes lite tråkigt att åka från arlanda igårkväll utan maria.. men som sagt,. tiden går fort!
så efter vi lämnat av henne gick trion som numera är en duo och åt mat sen åkte vi och fick lite kärlek.
nu: disk,dusch,ringa joe!

Kommentarer
Postat av: m

Hjartat tank pa allt roligt som vi kan gora nar jag kommer hem for pengarna (du vet vad...) Kolla min blogg sa far du uppdatering!!



LOVE LOVE

2011-01-13 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0