TÖRLEY

var ett tag sedan som jag skrev på bloggen. nu har maria börjat bli seriös med sin med tanke på att hennes 3 mån långa resa börjar på tis, så man kan följa hennes äventyr. så jag gör detsamma, med mitt superintressanta liv och vad som allt innebär..
jag kan säga såhär, detta har varit världens flummigaste dag! jag, emelie och maria har haft hang out och absolut bara chillat. åkte förbi max och tröck ner en burgare. med nycklar på språng, stalkers hack i häl och en härlig baksmälla var vi inte annat än värda det!
imorgon är veckans sista dag, och lyxiga jag kör bara på mellan 10-15-. sen bär det av mot enhörna, där jag ska bo under helgen och passa mina hundar! ska bli riktigt skönt faktiskt.
egentligen måste jag nu ta tag i mitt hem, denna svinstia vill jag inte komma hem till på söndag, men det är inte såå lockande. bädda rent efter jessicas efterfest ska jag iallafall göra ;-)
på återseende mina kära.
I

Kommentarer
Postat av: M

signaturen I säger allt. Bästa <3

2011-01-06 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0