Written in Hell

min rygg går av! den håller inte längre! varje dag är en pina, emellanåt kan det kännas okej, men jag kan inte ens minnas sist jag inte hade minsta ont. fy bubblan! proppat i mig voltaren men det känns nästintill onödigt, ska boka en ny röntgen och se om det är som jag tror.. att det förvärrats.. vill inte ha mammas dåliga rygg!! vill inte, men just nu är det på god väg.. kiropraktor, sjukgymnastik, värktabletter, massage, vad som helst.. inget hjälper.. minsta lilla ställning eller belastning så låser det till och värker upp i huvudet, eller armen och nu tillomed ner i höften! USCH! ni med friska ryggar var lyckligt lottade ni är!
-
imorgon är det näst sista dagen på veckan.. tiden går oerhört snabbt känns det som! nyss var det söndag, juuste! vi spelade bingolotto hos mig då, jag vann! dock ingen bil som jag önskat men en ny lott!  själva vinsten är ju skoj!
måndagen,tisdagen och idag bara flög iväg, min vidriga tisdag som jag jobbade 06.45-22.00..... börjar likna sommaren SNART!
men idag hade ja ganska kort dag, sen har jag och joe gjort hemmagjorda hamburgare och kollat topmodel och dansat, bästa!
-
nej nu är klockan mycket och jag ska göra mig redo för sängen. joe plingar på hyfsat tidigt imorgon och då ska jag stå stand by för äventyr innan jobbet!
puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0